BosseBus

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Johanna - 28 februari 2013 10:46

Nu är det en vecka kvar innan jag står där, bara fyra dagar kvar tills vi lämnar Norrtälje för att ta oss till Göteborg, ghaaaa! Jag är nervös! MEN det har hänt så mycket trevligt senaste dygnet så jag har fått annat att tänka på som tur är. Min lillasyster Nadja har fått sin Noelia igår kväll! En sån söt liten tjej, hon ser ut som en indianflicka! GRATTIS!

  Idag på jobbet får jag blombud, hur ofta händer det? Vår receptionist utbrister "Johannaaaaa, du har en hemlig beundrare!" Jag blir förstås skitnervös, jag har ingen hemlig beundrare, ska jag behöva dras med en sådan nu eller? Men det visade sig vara blommor från min yngsta lillasyster Samira. Hon skickade lyckönskningar inför Cruft´s, hur söt får man vara! Ja, blomorna var från henned Grand Danois Melker också...

Nu är jag så taggad! Känner mig redan som en vinnare som bara får åka dit!    Så nu på lördag blir det utställning för Terrierklubben i Upplands Väsby och efteråt hoppas jag få träffa lilla Noelia.

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards