BosseBus

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Johanna - 16 maj 2013 22:01

Idag var Bosse med på jobbet och direkt när vi kom hem till Norrtälje tog vi en timmes träning på bruksplan. Solsken och myggfritt. Glad hund och köttbullar i fickan. Koncentrerade mig mestadels på platsliggning och linförighet... Det är svårt att få honom att ligga kvar när jag står still. Så länge jag rör på mig, går runt honom, över honom... Inga problem! Men står jag still kommer han krypandes till mig... Suck! Får försöka backa i träningen på något sätt, får klura lite.
Både innan, under och efter träningen tog vi lekpauser med kampisen. Bosse kommer här springandes med den i munnen... Ropar han tro: "titta vad jaaag hittade! Ska vi leka!?"

Av Johanna - 16 maj 2013 11:47

Igår hämtade Bosses kennelmamma Malin hem sin efterlängtade Rottis! Hon har haft Rottweiler tidigare och har längtat ihjäl sig efter en ny i framtiden... framtiden visade sig komma snabbare än väntat när rätt tillfälle dök upp! Välkommen säger Bosse och jag till lilla sötaste tiken Aurora Ia!


 

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards