BosseBus

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Johanna - 2 juni 2013 19:29

Vilken helg! Bosse är helt slutkörd och då har vi tränat noll! Bosse fick vara med non-stop under under hela helgens aktiviteter förutom för en kort siesta i lördags på hotellet. Vi har vandrat runt på festivalområdet i två hela dagar, tittat på tävling från stekheta läktare, Bosse har lekt med Nikki (kompisen från Gävle) och så har barnen provat på allt från klättring till parkour och ramlat runt i cykelparker! Bosse har fått slicka på många skrubbsår och pussa bort ännu fler tårar. Min förhoppning om träning blev pannkaka! Men koppelträning med ett sönderslitet koppel hann vi med och en del lek i alla fall. Nytt koppel akutinhandlades på Arken Zoo i Falun. Jag har nog aldrig haft en så törstig hund som i lördags heller. Det var sjukt varmt och kvavt. Bosse har aldrig gillat att dricka direkt ur slang men efter lek i värmen ville han aldrig lämna cykeltvättsstationen... Duschade honom länge och han slutade aldrig dricka! Nu snarkar Bosse i bilen på den 3 timmar långa färden hem och om jag får gissa så lär han fortsätta med det minst 24 timmar till!

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards