BosseBus

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Johanna - 5 juni 2013 16:13

 


Jag är såååå sugen på en liten husvagn att dra runt på i Sverige! Kommer själv från en familj som bilade massor runt om i Sverige, Europa och en gång ända ner till Marocco! Nu när man har hund så känns det som det enklaste alternativet att resa på, man har allt med sig och behöver inte jaga rum eller stugor som tar husdjur. Det är billigare men går lite långsammare att ta sig fram på vägarna... men vem har sagt att långsamt är dåligt? Långsamt är ju det nya svarta! Vem vill inte ta det långsamt i denna tid av superfart, superdatorer, supersurf? Så jag tänker en riktigt gammal husvagn som ändå är fukt, lukt och mögelfri. Som har ok bromsar, däck och så... helst så att det mesta ändå fungerar. Sen blåser man ut all textil som man klär o eller köper nytt. Upp med rolig tapet, mosaik ovan diskbänk, ev. måla luckor, bygga in våningssäng om det inte finns tillräckligt med platser och in med massor av härliga färger!

Nu ska jag bara övertala kära sambon... han är inte överförtjust i min idé.   


     

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards