BosseBus

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Johanna - 1 juli 2013 21:18

Ikväll var det dags för Bosse att välja en ersättare för grisen... oavsett mjukisdjur så är den redan döpt till just "grisen". Dagens fråga, vilken av dessa tre föll Bosse i smaken?

Jag hade min favorit och trodde verligen på denna... men jag hade fel. Bosses nya vän är....

Den lilla snögubben! Så herr snögubbe heter idag Grisen och har redan "bitits in" med glädje. Jag var dock tyvärr tvungen att döda bjällerklangs melodin i honom med en hammare då jag inte stått ut annars. Men nu sover han gott i träningsväskan tillsammans med koppel, bajspåsar, apporten, godisskålen och klickern. Tror att kattmaten gjort sitt... den får vara med i godisskålen då kanske.
Imorgon är det sista tillfället på lydnadskurs 2 på RBK. Då ska vi fokusera ingångar och extern belöning.

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards