BosseBus

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Johanna - 14 augusti 2013 20:16

Ikväll var det dags för veckans intervallpass i löpningen... fartlek 4 km och 20 minuter. Jobbiga pass de där så det är skönt med sällskap då som kan pressa en att ta i... det är Bosse bra på. Tessan följde också med så man slapp gråta själv!
Värmde upp med jogg 1.5 km först. Sen fullt ös lagom tills regnet kom.
Det gick superbra men var riktigt jobbigt... Bosse njöt av farten i intervallerna och pressade på som bara den!
Nerjogg på vägen hem med svettet rinnandes nedför rygg och ben... Bosse så nöjd... han gillar fart den grabben.
Hade planerat ta mig ner på klubben på onsdagens tävlingsträning men då jag vet hur han hatar regn så insåg jag att pressa honom till en platsliggning i blött gräs skulle vara för mycket begärt. Det är just platsliggningen jag behöver träna på mest. Hemma körde vi istället läggande, ställande och fritt följ.
Imorgon blir det att träna styrka med Tessan... basta lite och bara ta det lugnt. Ska passa på att klämma in hundträning också på något sätt......

Bild på mig och Tessan... inte i en träningssituation... mer fest va? ;) Men samma energi!!

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards