BosseBus

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Johanna - 9 september 2013 20:19

På våra promenader på senaste tiden försöker jag hitta mötande hundar eller annat som störning så att jag ska få möjlighet att träna just på dessa möten... vi skvallertränar.
Man tar det man får... Norrtälje är inte direkt överfullt av hundar... undrar om de flesta med hund i Norrtälje bor på landet? Hur som så fick en modig katt ikväll agera störning... perfekt!

Katten Gustav... som min syster döpte honom till efter att ha sett fotot var en mycket bra hjälpreda... kom fram nyfiket till oss och satt sen blickstilla medan jag tränade Bosse gåendes i cirklar runt katten, förbi katten, rakt mot katten och som på fotot bara sitta framför katten. Bosse gillar katter... sjukt nyfiken... eller ja, vem eller vad är han inte nyfiken på?

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards