BosseBus

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Johanna - 12 oktober 2013 19:25

Mysig och mörk kväll på lånad agilityplan. Lämnade lillskruttan på gymnastikträning i Täby och tänkte då att jag besöker Danderyd-Täby BK då jag hört att de har en bra agilityplan. Hindren var framme som jag hoppades och jag fick lov att låna plan. Men det var mörkt! Körde 20 minuter och det räckte... sen såg vi knappt handen framför oss. Bosse hade i alla fall sjukt kul! Hade extra fokus på att inte få nosa på plan. Egentligen så är vår största utmaning just nu bland alla hinder i hoppklass slalomet... det är trixigt.

 

Av Johanna - 12 oktober 2013 15:04

Igår kväll var Bosse, Tessan och jag ute på en liten löprunda i friska höstluften. Sen var det idol och fredagsmys.
Idag har jag äntligen höststädat tomten. Jag har dragit ut på det och inte haft särskilt mycket tid heller. Men imorse efter en lång frukost i soffan framför en animerad film med barnen passade jag på. Sol och värme lockade ut mig och Bosse fick springa fritt på vår inhägnade baksida under tiden. När jag klippte gräset passade jag på att sparka boll till Bosse varje gång jag passerade den med gräsklipparen. Fick dock ryta till åt Bosse ett par gånger att han skulle ur vägen... han har liksom inget vett alls i huvudet att vara rädd eller försiktig.
När gräset var klippt, möbler och grill undanstoppade och fallfrukt bortkrattat tog jag Bosse på en promenad med lite lydnadsträning och bollek!
ps. Älskar hösten!

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards