BosseBus

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Johanna - 7 mars 2014 13:25

Just nu pågår Cruft´s 2014 och det är både med glädje och ångest jag minns tillbaka till förra året då vi var där. Men vi menar jag mig själv och Malin med Bosse och Bibbi. Resan var fruktansvärd men upplevelserna på plats var roliga och väl värda att ta med sig. Hejar på de svenska staffar (och andra hundar) från Sverige som blev kvalificerade och nu är där! Vi har riktigt bra kvalitet på de svenska hundarna så det kan gå riktigt bra.

Själv såg jag precis uppvisningen i Agility med hundar från East Anglian Staffordshire Bull Terrier Display Team. Så himla kul att se dessa staffar ha kul på plan! Många av dem springer hellre än bra! Kolla särskilt in duktiga Mouse ca 11:50 in på videon och efterföljande staffen som hellre gör det på sitt eget vis...

http://www.youtube.com/watch?v=tEcmz19t2Ck

Fantastiska hundar! Klart man ska köra agility med sin staffe! Enda som oroar mig då de i England inte verkar röntga sina hundar... hur länge håller dessa hundar om ägarna inte har koll på förutsättningarna?

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards