BosseBus

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Johanna - 1 april 2014 14:21

Är oerhört tacksam över att ha en så bra arbetsgivare och kollegor som accepterar att jag tar med Bosse till jobbet då och då. Det passar ypperligt de gånger vi har agilitykurs på kvällen - jag skulle aldrig hinna hem emellan för att hämta honom. Nu är Bosse superduktig på jobbet... tyst och sover mest. Visst har han lyckats att välta och rensa en och annan kollegas papperskorg för att sluka en gammal frukostmacka eller smörkola... men OFTAST är han snäll.

På lunchen tog vi en promenad till en nyupptäckt hundrastgård i Väsby. Pytteliten men ganska rolig med höjdskillnader, stenar och stockar. Kastade och gömde boll - Bosse hade kul!


                 


Ikväll startar Agility Steg 4... trallallaaaa!!

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards