BosseBus

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Johanna - 22 juli 2014 14:53

Idag fyller jag år tydligen... blev påmin om detta dagarna innan samt av min härliga familj som väckte mig imorse med frukost på sängen! På lunchen fick jag äran att få besök av lillasyster och lilla Molly! Blev bjuden på lunch och valpgos - bästa dagen!

Bosse funkar bra med Molly, hon är superduktig på att visa sig fjäskig så det är ju lovande, haha! Men när Bosse blir lite väl leksugen så är Molly fortfarande för liten för de buffligaste lekarna. Hälsningsritualen:


       


Sen fick jag vara valpvakt en kort stund, då var Bosse mycket lugnare... jag tror lillasyster har dåligt inflytande på Bosse om jag ska vara ärlig   


           


Ganska gulligt när man är rädd för märgbenet, haha!!



 

Men till slut kom Molly på att det va bättre att vara vänner:



 


Bosse tyckte nog att det var lite surt att inte få ha nåt ifred... inte ens sin egen filt....


               


Jag passade faktiskt på att filtträna lite när jag ändå hade Molly - superstörningen här!



 

Molly - blivande apportör?



 

Det blev lite bus också.... man vill ju göra som morbror:



 

Molly är verkligen en liten guldklimp! Lugn och trevlig, busig och framåt... och så klart supersöt! Längtar tills första utställningarna, det ska bli så kul att följa henne! Jag vet att hon har massor av aktiviteter framför sig - för en bättre matte än lillasyster kan jag inte tänka mig för denna lilla prinsessa!


Molly lämnade en liten present och Bosse somnade på stört när de åkt hem....


     


Puss på nosen!

  

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards