BosseBus

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Johanna - 2 januari 2015 19:18

2015 har bara börjat och jag har åger över vad vi ska hitta på vad gäller hundträning och min egen träning... men jag känner mig inte stressad. Känns bara lite underligt att inte ha nåt framför sig.

Funderar på om jag vågar ta upp lydnadsträningen igen, det är ju så kul. Man måste ju inte tävla... även om tävlingshuvudet i mig försöker övertala mig så fort jag är igång med nån typ av hundaktivitet. Sen har vi ju draget som är härligt att syssla med både för mig och Bosse - ska jag köpa en kickbike? Ska jag prova cykeln igen... köpa lite bättre lina och sånt först bara som inte går sönder i första starten?

Agilityn är ju sjukt rolig också... men att tävla i det känns långt bort... jag har problem med mitt lokalsinne... och ja - det behövs på en agilitybana! Hmmm....

Jag får ta och fundera vidare. Här lite foton från senaste vinterpromenaderna...


                 

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards