BosseBus

Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Johanna - 20 februari 2015 08:48

Såret är äntligen så gott som läkt... himla skönt! Åka skidor är farligt tydligen! Har lärt mig en läxa i alla fall och hittad metoder för att slippa skära upp benen på min hund med skidorna... Här är några bra tips:


1. Sockor är bra att ha på (även för de känsliga trampdynorna) som skydd

2. Håll avståndet för fan!

3. Släpp gärna hunden i branta nedförsbackar... du kan mot förmodan hamna i hög fart

4. Lär dig att hoppa ur spåret... släng dig eventuellt åt sidan och ta emot dig med sidan av kroppen (allt är bättre än en avskuren tass)!


Så med detta i åtanke så blir nog nästa skidupplevelse bra mycket bättre!


Såret dag 6 (dag1-5 liknade motorsågsmassakern):

 


Dag 9:

 


Dag 14:

 

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards