BosseBus

Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Johanna - 19 oktober 2015 12:56

I helgen lånade jag hem en systemkamera a´la amatörmodell med ett 50mm/1,4 objektiv för att leka lite. Tänkte att jag ska lära mig nån gång. Har faktiskt bokat in mig på en kurs i december så att jag förhoppningsvis kan lära mig att använda kameran lite mer manuallt än bara på autofokus.

Men tog lite bilder i alla fall på min och Bosses promenad, Ålandstripp samt på nytillskottet i familjen... en tvåbenting!    Denna lilla pojke får världens bästa storasyskon - Melker den store grand danoisen och Molly, världens ivrigaste staffetjej!

Alla foton är tagna på autofokus och har inte redigerats nåt (ännu en sak att lära mig)   


Världens snyggaste Bosse


     


Lite motljus som jag faktiskt gillar


       


Lite mer bilder


         


Puss på nosen!

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards