BosseBus

Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Johanna - 26 juni 2014 17:06

Igår blev det ännu en löprunda med Bosse och nu också Tessan. Idag blev det vila från löpning.
Började morgonen med kaffe på den snart färdigbyggda altanen istället... man får passa på när det bjuds på morgonsol! Bosse var också nöjd över att få lapa sol.

Lugnet före stormen...

Vid lunchtid kom lillasyster med Melker på besök. Vi åt lunch och promenerade sen till brukshundklubben för lite träning. Det var varmare än jag trodde och hundarna blev snabbt trötta. Jag körde mest lite fot och kontaktövningar. Provade en kort platsliggning och hopp över hinder också. Lite slarv i fotgåendet... men inget konstigt med det när man inte tränat på 1 år!
Melker var så söt och charmig som bara han kan vara.... tror han slår rekord i långsammast sättande! Haha!

Efter detta tog vi en omväg tillbaka över en stor äng så att hundarna skulle få springa av sig ordentligt.... de hade så roligt! Lillasyster var mest orolig för alla ormar som jag lyckades skrämma upp henne om....

Väl hemma igen efter lek med boll, springa fritt, bada i lera så var både hundar och mattar trötta. Så himla skön dag, jag känner mig alltid så tillfreds när man lyckats få till en riktigt trött hund.

PUSS!!

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards