BosseBus

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Johanna - 23 juli 2013 14:54

Hittade förra veckan en stuga vid Norasjön 35 km utanför Örebro som även tog hundar och impulsbokade denna då väderprognosen såg fin ut. Vi har haft det fantastiskt skönt med många timmars stadspromenader i Örebro, bad och vedeldad bastu vid Norasjön på kvällen, äventyrsbad och god mat. Bosse snarkar högt bak i bilburen just nu. Vi har 1,5 timme kvar innan vi är hemma och jag tror att vi alla, både tvåbenta och fyrbenta är nöjda! Bosse har dessutom gjort något som jag gissar inte många lyckats med... badat i samtliga dammar och fontäner i centrala Örebro och Örebro Stadspark! Till och med nedanför Örebro slott tog han sig ett par dopp!

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards