BosseBus

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Johanna - 17 mars 2013 21:07

Vilket fantastiskt väder! I lördags var vi på södra sidan av Sthlm då sonen hade gymnastiktävling i Enskedehallen. Jag passade på att mellan tävlingarna gå på promenader med Bosse. Det är alltid lika spännande att promenera på nya områden. Denna gång hittade vi förutom värmande vårsol en fantastisk fin rastgård! Den var liten men fin. Man hade byggt hopphinder av olika stockar, hängt upp däck och annat i träd, fans ett gammalt plaströr/ventilationsrör som tuggis, gamla trasor att kampa med, stolar att vila benen i och bäst av allt... en Boxertik på 3 år som luktade jättegott! Hon fick säga till Bosse på skarpen typ hela tiden, han gav sig inte. Det slutade med att jag fick bryta och passa på att träna inkallning och annat med störning... vilket gick bra, trot eller ej! I veckan som gick annars så har jag i alla fall hunnit med ett löppass med Bosse, samt har jag minskat lite på hans mat, vill ha honom under 20 kg... Han var uppe på 20,4 sist... Glupska hund! Idag tog jag fram den nya bädden som jag köpte på Crufts för 7 pund! Köpte ett extra överdrag i annan färg också för 3 pund - billigt! Här lite bilder på vårsolig Bosse och nöjd Bosse i nya bädden:

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards