BosseBus

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Johanna - 19 mars 2013 21:17

Det blir så dött på bloggen när man inte aktiverat Bosse mer än med vanliga promenader och lite löpning inser jag. Kan ju skriva då lite om vårens planer tänker jag:
1. Ska gå tävlingslydnadskurs på brukshundsklubben i Norrtälje
2. Ska gå tävlingslydnadskurs på Hundskolan i Roslagen (om jag fortf. gillar lydnad)
3. Ska gå träningshelg i tävlingslydnad på Hundskolan i Roslagen (om jag fortf. gillar lydnad)
4. Ställer ut Bosse i Kista i slutet på mars och vet inte om jag fortsätter med utställning. Beror på resultat och på hur Bosse gillar det
5. Hoppas på att hinna prova på agility också innan sommaren
6. Ska träna lydnadsmomenten med lillasyster och hennes GD - perfekt störning
7. Ska se ett par lydnadstävlingar
8. Ska tävla LP1 till i sommar (om jag fortf. gillar lydnad... och om Bosse gör det med förstås!)

Till hösten vill jag prova på viltspår eller personsök.

Massor av planer, få se vad tiden räcker till.....

Kram!

Vad är det för blogg?


Om livet med en staffe. Här kommer jag berätta om alla våra äventyr med familj och hund och alla de aktiviteter som Bosse och jag är med om. Bosse är en Staffordshire Bullterrier som bor tillsammans med mig, min sambo och våra barn i Norrtälje.

Senaste inläggen

Kategorier

Lämna ett tassavtryck!

Något på hjärtat?

3 besvarade frågor

Vad letar du efter?

Arkivet

Datum och sånt

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sidor Bosse gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards